Στην Ελλάδα

Reclame folders

2 reacties

De reclamefolders worden hier bijna dagelijks onder de deur door geschoven. Het zijn meestal dezelfde, fastfood en taal cursussen. De laatste zou wel van pas kunnen komen, maar Grieks wordt niet aan geboden. De fastfood folders slaan de plank helemaal mis. Met drie souvlaki tenten en een pizzeria recht tegen over mijn huis ben ik niet van plan om het thuis te laten bezorgen. Dus elke dag voordat ik de deur uit ga bekijk ik de folders en gooi ze met het grootste gemak in de blauwe afvalbak. Die is bestemd voor papier en verpakkingsmateriaal. Zo geven die folders mij dagelijks een goed gevoel. Recycling, ja het begint bij je zelf. Maar vandaag was het anders, er lagen drie folders half onder de deur door geschoven. Ik bekeek welke het deze keer waren en liet ze liggen. Later hoorde ik iemand met de lift naar boven komen en niet veel later wat gerommel bij mijn voordeur. Ik liep er naar toe en zag dat ik een nieuwe pizza folder lag. De bezorger van de folder van de Domino’s pizza neemt zijn werk wel heel serieus en doet er alles aan om de concurrent te slim af te zijn. De folder van de taal cursus lag er nog maar die van de andere fastfood ketens zijn door hem meegenomen.

2 thoughts on “Reclame folders

  1. Slim bezig zeggen we hier. Die pizzaman dan. Jij trouwens ook hoor om dat foldermateriaal
    aan de papierbinder toe te vertrouwen ! Wij worden ook Latijns blij als de gespaarde kranten naar de container worden gebracht. Brengt weer geld op voor de school.
    Werk ze morgen!
    Emmy

    • Het werken gaat wel lukken, maar moet er wel eerst naar toe lopen. Het staking seizoen is weer begonnen. Lastig maar je went er aan. Gelukkig begin ik pas om 1 uur. Ook de vuilnismannen hebben het werk neer gelegd dus de folders die blijven maar even liggen.

      Groetjes Carien

Ook wat te melden? Schrijf het hier van je af!

