Στην Ελλάδα

Voordenken

1 reactie

De eerste regen en onweersbuien hebben het eind van de zomer aangekondigd, het weer wordt langzaam aan wat wisselvalliger. Het weer veranderd hier snel, de wolken komen met grote snelheid over de bergen die om Athene liggen gevallen. Het blijft een mooi gezicht, zeker met het uitzicht dat ik heb over de stad vanaf mijn penthouse op de 5e verdieping.
De afgelopen weken heb ik tijd genomen voor mijzelf. Even helemaal niks en de tijd hebben om bureaucratische dingen af te handelen. Vol geduld heb ik mij in de wachtrij gestort met de gedachte als het vandaag niet lukt dan is er morgen weer een dag. Het is allemaal aardig gelukt alleen de belastingdienst staat nog op mijn lijst. Heb nog steeds geen tweede aanslag gekregen, ik zie wel hoe het afloopt. Maar alle andere zaken zijn geregeld en daar ben ik blij mee. Het is toch iets wat bij mij constant in mijn achterhoofd aanwezig is. Maar nu staat er een grote streep door heen. Afgehandeld! Nu buig ik mij over de gedachte hoe ik mijn toekomst hier voor mij zie, de crisis werkt niet bepaald in mijn voordeel. Maar ik wil er voor blijven gaan. De zoektocht naar een baan met meer voldoening is ingezet op volle sterkte. Met frisse zin heb ik de aanval weer geopend.
Afstand nemen van de dagelijkse activiteiten heeft me goed gedaan. Het heeft hard gewaaid de afgelopen tijd, kan dan ook niet anders zeggen dat ik uitgewaaid ben. Alles op een rij gezet en overdacht. Een plan de campagne is gemaakt en ik ben in de wetenschap dat er al zoveel onverwachte dingen op mijn pad zijn gekomen die goed hebben uitgepakt.

One thought on “Voordenken

  1. Schept nieuwe kansen, mogelijkheden als je zaken achter je kunt laten. Prettig.
    Succes met zoeken ! Lukt je vast wel. Jij laat je niet zo snel uit het veld slaan.
    Lekker hé uitwaaien ! Je krijgt er zo’n schoon hoofd van.
    Groet,
    Emmy

Ook wat te melden? Schrijf het hier van je af!

