Στην Ελλάδα

call center

Afdeling nr. 4

3 reacties

En weer een week voorbij, soms lijkt de tijd stil te staan, maar meestal vliegen de dagen voorbij alsof het uren zijn. Inmiddels weer een weekje training achter de rug en versneld in productie gegaan omdat het erg druk is op de Nederlandse afdeling bij Western Union. Ik moet zeggen, ook al ben ik pas net begonnen, het leuk is. Er is in elk geval een leuke en goede sfeer onderling, zowel met de Nederlanders/Belgen als met de andere teams. Heb op de eerste dag al meer telefoontjes aangenomen dat in 3 maanden tijd bij BlackBerry. Geen tijd om tussendoor te eten, soms niet eens even een slokje water te nemen. De telefoontjes komen in golven, een halfuur de een na de ander en dan even niks. Ja het is leuk, kwam dan ook helemaal enthousiast en vol energie uit mijn werk!

De huizenjacht gaat onverminderd door, het is een jungle, maar gelukkig heb ik mensen om me heen die me helpen. Inside info geven, mij vertellen dat het huis wel goed was maar de eigenaar een vreemde vogel is. Iets wat je serieus moet nemen hier, gezien het feit dat heel veel mensen klagen over hun huiseigenaar. Ik ben er nog wel van overtuigt dat ik binnen kort een droomhuisje onder de zon heb! Het is alleen een tijdrovende klus, zeker in combinatie met mijn eeuwige twijfel, zal ik het doen of niet, het is dan ook wel een hele stap voor mij. Een eigen plekje wat ik mijn thuis ga maken an dan ook nog is in een ander land, met alle rariteiten die daar bij horen. Uitzoeken welk telefoon en internet abonnement het best is. Uiteraard moet dit inclusief bellen naar Nederland zijn, dan kan mij mobiel de deur uit, hebben we die kosten ook niet meer.

Binnenkort staan pap en mam voor de deur. Over twee weken om precies te zijn. Heb er super veel zin in, het is al weer een hele tijd gelden dat ik ze gezien heb. Ook al kletsen we wat af op skype er gaat toch niks boven een echt contact. De kriebels beginnen te komen, jeetje straks staan ze voor mijn neus! Het is aftellen geblazen.

3 thoughts on “Afdeling nr. 4

  1. Leuk voor je dat ze komen ! Verwen elkaar maar lekker.

    Groet,
    Emmy

    • Ik heb er super veel zin aan, hoop deze keer wel een betere gids te zijn dan de vorige keer! En als het goed is komt de Sint ook nog even langs met een hele berg kleren!

      Groeten Carien

  2. Heel veel plezier lieve Carien! Blijf vooral ook die leuke blogs schrijven, echt leuk om te lezen wat je meemaakt en hoe je je voelt!

Ook wat te melden? Schrijf het hier van je af!

