Στην Ελλάδα

Bijna vakantie

3 reacties

Vorige week heb ik het interview met Apple gehad, het was eigenlijk meer een praatje over hoe ik hier ben terecht gekomen. Daarna nog even kort verteld wat ik bij Stork mijn werkzaamheden waren. Als afsluiter de ham vraag; waarom ze mij moeten aan nemen. Heel simpel. Omdat ik goed ben, arrogant als ik was heb ik dit niet verder uitgelegd. Blijkbaar heeft het gewerkt, ze hebben me aangenomen.

Nu zit ik voor nog twee dagen bij BlackBerry en dan heb ik vakantie voor een week. Heb er wel even zin aan, even helemaal niks. De tijd hebben om nog wat dingen te regelen, van het mooie weer genieten. Om er voor te zorgen dat ik me niet ga vervelen heb ik me zelf een klein kado gedaan. Ik heb een akoestische gitaar gekocht. In de tram naar huis kon ik bijna niet wachten om te kunnen spelen. Eenmaal thuis gitaar gestemd en een poging gewaagt om Fast car van tracy chapman onder de knie te krijgen. Helaas moest ik eerder dan ik gepland had stoppen met spelen omdat mijn vingertoppen te veel zeer deden. Er moet duidelijk weer wat eelt op komen. Maar het nummer gaat steeds beter klinken, en ik heb er lol in en dat is toch wel het belangrijkste.

Athene is nog steeds helemaal uitgestorven, overal is parkeer ruimte en midden op straat lopen is geen probleem. Het nadeel hier aan is wel dat toen ik afgelopen zondag na een paar biertjes toch wel een beetje honger had gekregen, de zoektocht naar een souvlaki tent die open was langer duurde dan verwacht. Toen we dan eindelijk eentje hadden gevonden die open was, sloten we aan in de rij. De bezorgers reden dan ook af en aan en hadden het duidelijk druk. Slimme ondernemer dacht ik terwijl ik mijn tanden in het inmiddels verdiende broodje pita gyros zette. Als afsluiter nog een biertje gehaald bij de periptero en die in het park op gedronken.

3 thoughts on “Bijna vakantie

  1. Ha Carien, ik had het al op FB gezet maar super leuk en zeker verdiend die baan bij Apple. Zou leuk zijn als je hier wel ook zelf een Iphone zou krijgen toch? Hoewel daarmee de zee in lopen doet erg pijn (in elk geval voor een Iphone lover als ik).

    Leuk om weer wat van je te lezen, ik vind het knap dat je ons zo op de hoogte houdt. En nog leuk geschreven ook! Geniet van je weekje vrij, en tot snel.

    PS ik heb (binnen de bank, dat dan weer wel) ook een nieuwe baan. Mag vanaf half oktober 4x per week naar Zwolle rijden om als Risk en Portfoliomanager voor de regio NO (alles boven Zwolle) aan de slag te gaan. Heel wat anders als wat jij doet maar ook leuk al zeg ik het zelf🙂

  2. Dag Carien,
    Leuk weer zulk goed nieuws te horen ! Apple de grootste heb ik gelezen. Ze hebben ook mooie spullen. Je weekje vakantie zal nu wel begonnen zijn, geniet. Het is heerlijk om muziek te maken en solo gitaar hoort daarbij. Maar het gaat niet vanzelf heb ik ooit gemerkt, je moet er wat voor over hebben en volhouden.
    Prettige zondag,

    Emmy

  3. Lieve Carien,
    Van harte gefeliciteerd met je super baan.Ik geniet om je artikel’s te lezen.
    Geniet van je vakakntie en gitaar.
    Liefs Branka

Ook wat te melden? Schrijf het hier van je af!

