Στην Ελλάδα

OV abonnement

Een reactie plaatsen

Het moest er maar is van komen, zeker nu ik elke dag heen weer reis naar mijn werk met de tram, een abonnement. Gewapend met een pasfoto en paspoort ben ik 2 haltes eerder uitgestapt om het te regelen. Onderweg er naar toe ha dik ook nog wat geduld verzameld. Dit bleek echter allemaal niet nodig. Het was binnen de kortste keren geregeld. Niks geen gedoe met de naam van je vader, alleen mijn voornaam en geboorte plaats bleken genoeg te zijn. De pas en de maand kaart zijn vakkundig aan elkaar geniet. Zo dat scheelt weer een sloot met geld. Voor 20 euro kan ik nu 24 uur per dag gebruikt maken van de tram, die ook echt 24 uur per dag rijd, de bus en de trolley bus. En dit is ook nog is voorzien van airco. Toen ik de kaart op het werk liet zien, was het weer hilarisch aangezien mijn voornaam Zwolle luid en mijn achternaam is veranderd in mijn voor naam. Hoe dan ook scheelt  het een hoop gedoe met kleingeld.

Ook wat te melden? Schrijf het hier van je af!

