Στην Ελλάδα

emailbostonevzones

Bezoek!

2 reacties

Zondag morgen 20 maart. Na een verrassend goede nachtrust, ik had toch al wel een beetje last van kriebels, komt het moment dat pap en mam straks voor mijn neus staan snel dichterbij. Ik voel me een beetje als een kind van vier die op schoolreisje gaat. Ik zit mu nu druk te maken over waar ik ze zal op pikken, op het vliegveld bij de tramhalte Monastiraki of bij het hotel. Bij het hotel heeft als nadeel dat ik niet precies weet waar het is en dat dat zoeken wordt als is het volgens de beschrijving van het hotel zelf heel makkelijk. Nou ja ik heb nog even om daar over na te denken. Pap en mam hebben inmiddels andere zaken aan hun hoofd, paspoorten, vliegticket moet de riem nou wel of niet af bij de douane onder tussen moet je ook nog jou bakje met alle spullen die je af heb moeten doen in de gaten houden.

Het was raar om ze zaterdag nog even aan de lijn te hebben en te kunnen zeggen tot zondag. Ik hoop dat het weer een beetje mee zit vanavond en ik ze welkom kan heten in sunny Greece en niet in rainy Greece. De eerste indruk moet goed zijn toch?! Het weer heb ik niet in de hand dus als het regent zullen ze het mij moeten doen. Maandag ben ik jarig, we hebben al vast besloten om met z’n drieën te ontbijten en daarna geen idee. We zien wel. Uiteraard verwacht ik een bezoek te brengen aan de Akropolis. Angela vind het schandalig dat ik er nog niet heen ben geweest.25 maart is het een feestdag (Onafhankelijkheidsdag 1821). En wat de rest van de week gaat brengen…..

2 thoughts on “Bezoek!

  1. Lieve Carien, wensen jullie met elkaar een mooie week toe! En morgen natuurlijk een fijne verjaardag, lijkt me toch leuker als alleen vieren! Geniet ze lekker met elkaar!
    Sylvia en Rijk

  2. Dat zie je nog wel…de rest van de week . Nu alvast een gezellige verjaardag. Zal vast wel lukken.
    ’t Voelt vast een beetje of je je ouders ‘voor het eerst gaat zien’. Bij wijze van spreken….Geniet van de Acropolis ze (of hij?) is majesteitelijk.
    Heel veel plezier en tot the next reply.
    Emmy

Ook wat te melden? Schrijf het hier van je af!

