Στην Ελλάδα

Ruim je kamer op!

Een reactie plaatsen

Opruimen is nou niet echt een van mijn favoriete bezigheden. Ik ben er ook niet zo goed in (een familie trekje die vooral de vrouwelijke kant heeft getroffen).

Maar nu moet het toch echt grondig en georganiseerd gebeuren aangezien het wel even kan duren voordat ik sommige dingen weer gaan zien. Gelukkig ben ik anderhalf jaar geleden voor het laatst verhuisd, dit geeft inzicht in welke dingen je alleen maar heb mee verhuisd en nooit wat mee hebt gedaan. Dat ruimt dus lekker op, het wordt of weg gegooid of naar de kringloopwinkel gebracht. Waar ik me meer zorgen over maak is het krat dat ik heb bestempeld voor spullen die ik mee wil nemen, dit puilt nu al aan alle kanten uit en is niet te tillen. In die hoek gaan nog harde klappen vallen vrees ik.

Dat zelfde geld voor de categorie schoenen. Ik dacht dat ik er niet zoveel had, maar als dat ten koste gaat van andere dingen die je mee kan nemen zijn het er toch in een keer best veel. En dan heb ik mijn slippers nog niet eens mee gerekend.

Gelukkig zijn er ook nog een categorieën die wel makkelijk in te pakken zijn zoals studieboeken en winterkleding. Studieboeken, daar zijn alle dozen die ik heb weten te vullen voor de helft mee gevuld. En daar bovenop liggen sjaals handschoenen mutsen en winter jassen. Geeft toch een goed gevoel 4 volle dozen die klaar staan voor transport naar de zolder van pap en mam.

Ook wat te melden? Schrijf het hier van je af!

