Στην Ελλάδα

Voor het eerst of juist voor het laatst

Een reactie plaatsen

De komende 3 weken zal het vooral dingen voor het laatst zijn zoals de laatste dag op het werk en dus ook voor de laatste keer tram 10 missen. Gister was ik voor het laatst op mijn werk. Geeft toch een raar gevoel om zo de deur achter je dicht te trekken. Ik heb daar toch bijna 2.5 jaar 40 uur per week doorgebracht met mijn collega’s. En van af nu dus niet meer.  Na het werk nog wat gedronken en gegeten met collega’s dat was heel gezellig. Maar ook daar komt een eind aan. Maar goed het heeft ook zo z’n voordelen….

Ik kijk nu al uit naar maandag morgen, lekker uitslapen voor zover ik dat kan en dan eerst maar is beginnen met lekkere koffie! Geen automaten koffie drap dus. Onder het genot van de lekkere filterkoffie gaat het vast lukken om een lijst te maken van dingen die nog gedaan moeten worden zoals adres wijzigingen, opzeggen van abo’s, bepalen wat ik mee wil nemen en dan tot de conclusie komen dat dat veel te veel is en de afspraak met de tandarts verzetten of afzeggen bedenk ik me nu….

Ook wat te melden? Schrijf het hier van je af!

